از موهای رنگ شده مراقبت کنیم
1. از شامپوی مناسب برای موهای رنگ شده استفاده کنید
پس از رنگ کردن موهای خود، فقط از نرم کننده ها و شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید. سولفات ها رطوبت مو را از بین می برند و آن را شکننده و خشک می کنند. هنگامی که مو خشک است، رنگدانه اضافه شده به موهای شما از بین رفته و رنگ را محو کرده و از بین می برد.

2. موهای خود را کمتر بشویید
پس از رنگ کردن، نباید بیش از 2 تا 3 بار در هفته موهای خود را بشویید. هنگامی که موهای خود را می شویید، روغن های محافظ فولیکول ها را پاک می کنید. حفظ روغن های طبیعی در موهای شما کلیدی برای درخشان و براق نگه داشتن موهای شماست. روغن‌هایی که پوست سر شما تولید می‌کند نیز به جلوگیری از شکنندگی و خشک شدن موهایتان کمک می‌کند.

3. با دمای آب ملایم دوش بگیرد
فقط از آب سرد یا ولرم برای شستن و آبکشی موهای خود، خصوصا برای ریشه و پوست سر استفاده کنید. این کار به استقامت کوتیکول و حفظ رنگ در موهای رنگ شده شما کمک می کند. هنگامی که موهای خود را با آب داغ می شویید، رنگ با سرعت بیشتری از بین خواهد رفت.

4. استفاده از نرم کننده ها به صورت منظم
محافظت از فولیکول‌های مو با استفاده از نرم‌کننده‌های عمیق، نرم‌کننده‌های پس از حمام و یا درمان‌های روغن داغ به محافظت از موهای شما و جلوگیری از محو شدن رنگ کمک می‌کند. از نرم کننده های مناسب برای موهای رنگ شده استفاده کنید
5. موها را به طور طبیعی خشک کنید
گرما دشمن موهای سالم است. استفاده از سشوار برای خشک کردن موها می تواند باعث آسیب، ترک خوردن و شکننده شدن موها شود. موهای شکننده می توانند رنگدانه رنگ را از فولیکول خارج کنند. در صورت امکان، موهای خود را با حوله خشک کنید و بگذارید در هوا خشک شود

6. با موهای خیس به رختخواب نروید
قبل از رفتن به رختخواب زمان کافی را برای خشک شدن بگذارید. موهای خیس هنگام خواب می تواند منجر به شکستگی و آسیب شود. اگر موهایتان بلند است و وقت ندارید موهایتان را خشک کنید، آن ها را ببافید، اما آن ها را به دم اسبی یا کش نکشید. این همچنین می تواند مو را تحت فشار قرار دهد و باعث شود که در طول شب هنگام چرخش در خواب، موها بشکنند.

7. از حالت دادن مو با وسایل حرارتی اجتناب کنید
حالت دادن حرارتی با اتوی فر، اتو صاف یا صاف کننده می تواند باعث کم رنگ شدن شدید رنگ موهای رنگ شده شود.

8. از تماس کلر روی موهای رنگ شده اجتناب کنید
کلر موجود در استخرهای شنا می تواند تأثیر نامطلوبی بر موهای رنگ شده داشته باشد. کلر می تواند موهای بلوند شما را به رنگ سبز تبدیل کند. مواد شیمیایی استخر می تواند روی رنگ های دیگر نیز تاثیر بگذارد. اگر حتما باید شنا کنید، ابتدا موهای خود را خیس کنید و یک نرم کننده یا روغن نارگیل به عنوان محافظ بر روی موی خود بمالید. همچنین می توانید از کلاه شنا برای محافظت از موهای خود استفاده کنید. پس از بیرون آمدن از استخر، از یک شامپوی تمیز کننده استفاده کنید تا کلر باقی مانده را به آرامی از موهایتان پاک کند.

9. موهای خود را به طور منظم کوتاه کنید
بعد از رنگ کردن موها، حتما هر دو هفته یکبار موهایتان را کوتاه کنید. این کار به از بین بردن موخوره می کند.کورتکس مو، جایی که رنگدانه های حاصل از رنگ کردن مو در آن ذخیره می شود، از کویل های طولانی پروتئینی به نام کراتین تشکیل شده است. استحکام کویل های کراتینه در تارهای موی شما استحکام موهای شما را تعیین می کند. هنگامی که موهای شما در معرض نور خورشید، کلر یا مواد شیمیایی و یا گرمای بیش از حد قرار می گیرد ، استقامت کورتکس تارهای موی شما ممکن است کم شود. هنگامی که کراتین از هم باز می شود، انتهای مو دچار موخوره می شود. نکته بد در مورد موخوره این است که به محض ایجاد، در سراسر تارهای مو منبسط می شوند. کوتاهی منظم باعث از بین رفتن اموخوره شده و به سالم ماندن موها و حفظ رنگدانه های مصنوعی کمک می کند.

شرکت کسری
منطقه آزاد انزلی- شهرک صنعتی شماره 2- میدان تلاش- خیابان سوم غربی
کد پستی: 4313159966
ایمیل واحد صادرات
©2024 Caspian Hair Color, All Right Reserved